Wysyłka
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
* za pobraniem - płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki
* przelewem bankowym na konto sklepu.
- Przy każdym zamówieniu powyżej 500zł i przedpłacie na konto, koszt transportu pokrywa kitesurfshop.pl. Przy każdym zamówieniu do 500zł koszt transportu pokrywa kupujący. Przesyłkę kurierska realizuję firma DPD
* 25 PLN wpłata na konto
* 35 PLN przesyłka za pobraniem
- Na prośbę klienta istnieje możliwość wysyłki Pocztą Polską, cena jednak jest uwarunkowana wagą przesyłki
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do 24h przed jego realizacją. Zmiany zostaną uwzględnione o ile będzie to możliwe ze względu na stany magazynowe Sklepu z chwili dokonywania zmiany.
- Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do 24 godzin przed jego realizacją.
- Wprowadzanie zmian w zamówieniu lub jego wycofanie możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub emailem pod adresem info@kitesurfshop.pl
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Zwroty i reklamacje
- Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 w/w ustawy. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego.
- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
- Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia, powinien poinformować o tym KiteSurfShop.pl telefonicznie lub emailem pod adresem info@kitesurfshop.pl a następnie, po ustaleniu szczegółów, odesłać go pocztową na adres: Wiśniewski Piotr, ul. Matejki 1a, 19-300 Ełk. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa kupujący. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon wraz z opisem wady. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
Strona gÅ‚ówna